U bent uw sleutel vergeten, verloren of hij is afgebroken tijdens kantoortijden

De kosten voor het vervangen van sleutels & sloten zijn voor rekening van huurders. Betreft het een sleutel van het slot van uw eigen woning (binnendeur) of betreft het een slot waar ook medehuurders (buitendeur) gebruik van maken? Zo ja dan ontvangen uw medehuurders ook nieuwe sleutels van u.

  • U neemt contact op met uw beheerder voor een afspraak om de beheerders sleutel op te halen, à een borgsom van € 20,= zodat u deze kunt laten dupliceren. De beheerders sleutel wordt dezelfde dag door u geretourneerd. De beheerder zal u vragen zich te legitimeren d.m.v. een geldig identiteitsbewijs.
  • Wanneer het inbraakgevoelig is, kunt u als huurder een nieuw slot kopen. Schroef onder pen los draaien, sleutel tikje draaien. Dan kan het penslot eruit en de nieuwe er in. Let op: U dient alle huurders en beheerder van een nieuwe sleutel te voorzien!
  • Wanneer de sleutel in het slot is afgebroken, is het aan de huurder om een slotenmaker te bellen, het slot te laten uitboren en een nieuw slot te laten plaatsen. Alle gebruikers van het slot en de beheerder worden voorzien van een kopie door de huurder. De kosten die hieruit voortvloeien zijn voor rekening van huurder.

Deur openen door de beheerder buiten kantooruren
U kunt buiten kantooruren aan de beheerder verzoeken uw deur te openen teneinde de kosten van een sleutelmaker te vermijden. De beheerder kan, indien hij over een kopie sleutel beschikt (hij zal deze samen met gereedschap moeten ophalen op kantoor), deze dienst leveren onder de volgende voorwaarden:

  • Gedurende de werkweek tussen 17.00 en 21.00 uur € 100,–
  • Gedurende het weekend tussen 10.00 en 21.00 uur € 180,–

Betalingen à contant, kopieën van sleutels niet inbegrepen.