Makelaars

U doet het beheer als nevenactiviteit voor uw cliënt. Uw organisatie is eigenlijk niet ingesteld op huurders die bellen en mailen. U zoekt een professionele oplossing waardoor 90% van de ruis wegvalt. Huurders zijn tevreden want er wordt helder gecommuniceerd. Uw opdrachtgevers zijn tevreden want er worden kosten bespaard. U bent altijd goed gedocumenteerd. U behoudt het contact met huurder en huiseigenaar. U heeft via het krachtige dashboard altijd toegang tot uw eigen objecten en wat er speelt.

Vraag een demo aan.

Professionele verhuurders

U weet het, een goede helpdesk bespaart geld. Filtering van verzoeken, uitleg, instructie en het afbakenen van wettelijke verantwoordelijkheden vertaalt direct naar uw ROI. De Huurders-Helpdesk stroomlijnt alle communicatie met uw huurders en zorgt voor een gedegen registratie. Via de back-office heeft u toegang tot uw eigen objecten en alle lopende communicatie. Bestaande service en onderhoudspartijen worden geïntegreerd in de dienstverlening. Ook mogelijk alswhite label service op uw eigen website.

Informeer naar de mogelijkheden.

Tarieven

De huurders helpdesk hanteert scherpe tarieven die afhankelijk zijn van het soort woonruimte, zelfstandig of onzelfstandig, met of zonder apparatuur.

Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden.